Rar fugl

S var vi s heldige at vi fikk med oss solnedgangen p vei ned a gitt! Det var en varm og slitsom tur.... Lettere p vei ned da, for da kunne jeg jo bare renne nedover bakkene og lande i ei btte i enden... Neida, men ble for det meste utsiktsbilder her, mange av de er ganske like, s jeg valgte ikke ta med s altfor mange. Men det var en fin tur, med mange fine utsiktspunkter! Ogs var det godt bli litt stl i beina syns jeg. N er det lrdag kveld her nede, men vi skal ikke ut. Kutter ned p drikkinga som sagt, orker ikke bruke all energien min (eller pengene mine) p drikke. Pluss at vi drar til Surfers Paradise i morgen tidlig da, s det er jo like greit.

(Undervannsbilder er sren ikke lett)

Vi var n natt i tidenes hippieby langt oppe i fjellene! Det var sykt koselig p hostelet, men n natt holdt mer enn nok.

Her sov vi, i "teltet" til hyre

Skal man til Nimbin s holder det egentlig med en dagstur, er ikke s altfor mye se rundt om i byen. Akkurat n er vi i Byron Bay, og skal vre her frem til sndag fr vi drar videre til Surfers Paradise. Vret har ikke vrt helt p vr side de siste dagene, s alt har ikke gtt helt som vi hadde tenkt. Det er et fyrtrn her i Byron med sykt fin utsikt som vi skal g til, men det gidder vi ikke nr det er overskya. S jeg hper det er bedre vr i morgen! g dit er liksom obligatorisk hvis man frst er her.

To bilder fra insta (sarahvberg, hehe). Byron har en sykt laaang og fin strand 1 minutt fra byen, alts den ligger i enden av ggata liksom. Elsker vre p den, siden det er s langgrunt og klart vann. Bare sola hjelper til litt n s blire bra! Orker ikke blogge hele tiden, s for de som faktisk flger med, s oppdaterer jeg oftere p instagram. Men syns ikke det gr s altfor drlig med blogginga heller, er bare litt ork nr jeg m betale for nett eller sitte i resepsjonen. Ellers str alt bra til, gleder meg til skydive og bungy jump!!!

Hvordan er vret hjemme ?

"The real surfers paradise" som folka her kaller det! Vi har n vrt i Yamba i to dager, et lite sted som ikke veldig mange turister drar. En sykt koselig og fin by hvor alle hilser, alle hjelper deg hvis du ser lost ut, og bare er generelt hyggelige hele tiden. Det er ikke s veldig mye gjre her, alts byen er veldig liten. De har feks kun tt utested som alle drar p, hahah. S nr du fyller 18 s kan du endelig dra p samme pub som foreldrene dine!! ;D Juhuu. Men jeg syns faktisk det er kjempe deilig! Etter ha vrt i storbyen (Sydney) i en hel mnd, s blir man ganske lei egentlig. Etter at man har sett operahuset osv s er det jo som en helt vanlig storby, bortsett fra at det ligger mange strender kort avstand unna da. Likte meg veldig godt i Syndey, meeen liker meg faktisk enda bedre her. N kommer vi til se mer eksotiske steder, og det har starta ganske bra her i Yamba! Vi bor p et hostel, faktisk det eneste hostelet som er her, og deler rom med 6 andre hyggelige jenter. Alle er veldig sosiale, s vi sitter nesten alltid oppe p taket og spiser mat, drikker l og bare koser oss. Gtt vra i live dere!!

Den bakken der er s mye brattere enn hva det ser ut til.. Jeg dr snn halvveis hver gang jeg m g opp

Veien ned mot stranda er ikke s verst

Stranda heter faktisk "Pippi beach"

Helt alene!! Laaang strand da

I kveld gikk vi en kveldstur for se p delfiner, s lenge de nesten svmmer helt inne ved stranda!! Vi s kanskje fire stk tror jeg, og turen var kjempe fin i solnedgangen ogs. Tok bare 10 minutter fra hostelet.

Det bildet her minner meg skikkelig om lvenes konge, av en eller annen grunn!

S langt liker vi oss skikkelig godt her i Yamba, nesten synd vi bare skal vre her frem til lrdag, fr vi drar videre opp til Byron Bay. Men jeg tror det blir minst like fint! N har jeg brukt 1 time p dette innlegget, internettet er ikke akkurat veldig samarbeidsvillig. Jeg m uansett legge meg, klokka er snart halv ett p natten her, og vi skal opp klokka 8 i morgen tidlig for surfre :( livet mitt suger snn....... Skal ta med goproen og sette det foran p brettet, s jeg kommer sikkert til blogge i morgen ogs!

Der ser dere byen i bakgrunnen!

Hahaha se hvordan vannet forvrenger ansiktet vrt p bildet til hyre! Morsomt med Gopro, syns nesten det er et must om man skal ut og reise. Denne stranden heter Camp Cove! Og som jeg sa i gr, s tar man bare ferge fra byen inn til Watsons bay, s er man fremme p stranden etter ca 10 minutter til fots. Ikke drlig at man kan finne spass fine og koselige strender s nrme sentrum. Men jeg gleder meg til se kritthvite strender nr vi kommer til Frasier Island, DET blir fint det! N ,m jeg nesten ordne meg, for om litt skal vi til et utested som heter Ivy! Vanligvis m man betale 40 dollar i inngangspenger eller noe tror jeg, men hver torsdag s er det heelt freeeeeeeeee. Hejd!

(De tre nederste er screenshots fra video)

I dag har vi gjort som vi gjr veldig mange andre dager: nemlig dratt p stranda! Valget falt p Coogee beach i dag, og det var superfint! Vret var perfekt, og grillmaten smakte helt ok, heh. Til tirsdagen drar vi oppover stkysten som sagt, s vi har planlagt den uka her ganske nye snn at vi rekker f gjort alt vi vil gjre. I morgen skal vi feks p stranda igjen, men da tar vi turen over til Camp Cove! Vi har vrt der to ganger fr, men vi syns den er spass fin og hyggelig at vi vil se den en siste gang. Tiden gr kjempe fort her syns jeg!! Vi trodde vi hadde kjempe god tid, men brtt er den siste uka fullstappa med planer. Ikke at jeg klager p det :-D

Anna har forresten kjpt seg gopro ho ogs, modellen over min! S da har ho jaggu te m slengt sammen en liten film ogs. Ikke drlig!

Vi tok faktisk ikke s mange bilder p nyttrsaften.. Bare noen fra tidligere p dagen hvor vi var p hostelet til en venn av oss, men de er lite flatterende med tanke p hvor sinnsykt varmt det var der.. Herregud vi hadde liksom prvd pynte oss litt (det var jo tross alt nyttrsaften), men egentlig skulle jeg nske jeg hadde p meg shorts og singlet. Vi s ikke fyrverkeriet i byen, med tanke p ryktene som sa at det skulle vre flere hundretusen mennesker der. Isteden var vi p Manly som ligger en halvtime unna, som hadde sitt eget fyrverkeri. Det var ikke all verdens, menmen. Angrer litt p at vi ikke trosset havet av mennesker snn at vi fikk sett det verdensbermte fyrverkeriet, men i bunn og grunn er det jo bare fyrverkeri. Jeg overlever, overraskende nok. Vr feiring var mer avslappa, da vi satt p hndkleet mitt p stranda og tente frusere da himmelen sprengte. Hper alle hjemme hadde det fint, dere skal vite at jeg tenkte ganske mye p dere! Spesielt en. Lurer p hvordan jeg tilbringer nyttr neste r, tror det str i stor kontrast til dette ret. Alt i alt var det en bra kveld :-D

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen m avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger p
blogg.no og annonser p bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktr for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.